Imam Facebook stranicu, treba li mi web stranica?

Treba li mi web stranica ako imam društvene mreže?

Odgovor je DA! Web stranica izgleda puno profesionalnije i dodaje veću ozbiljnost, povjerenje i kredibilitet vašem poslovanju. Facebook stranica je mjesto na kojem ćete objavljivati novosti vezane uz poslovanje i na kojem će vas korisnici moći kontaktirati, ali u današnje vrijeme web stranica je potreba, a ne opcija.

Kada imate web stranicu, tada najčešće imate i email adresu vezanu uz web stranicu kao što je to info@plus.hr koja se vezuje uz plus.hr web stranicu.

U nastavku donosimo glavne argumente zašto je potrebno imati vlastitu web stranicu, neovisno o tome imate li Facebook stranicu.

1.     Vašem poslovanju dodajte kredibilitet i povjerenje korisnika

Kada imate vlastitu web stranicu povjerenje korisnika prema vašem poslovanju raste i shvaćaju vas puno ozbiljnije. Samim time povećavate i prisutnost na Internetu što je u današnje vrijeme iznimno bitno, ako ne i najvažnije.

2.     Sami birate dizajn stranice

Facebook stranica je predefinirana i ne možete je prilagoditi. Ono što možete mijenjati su samo cover fotografije, fotografije profila i opise. Svoju web stranicu možete prilagoditi sebi i  vašim potrebama. U dogovoru s web dizajnerom kreirajte najbolji dizajn koji će privući kupce i poboljšati rezultate poslovanja.

3.     Facebook stranica je nešto što ne posjedujete

Kao što i sami znate, Facebook stranica je u vlasništvu Facebooka i nerijetko se desi da Facebook zablokira neku stranicu, obriše je ili privremeno zabrani pristup. Tada morate stranicu graditi ispočetka i prikupljati lajkove. Kada imate web stranicu, tada je ona u vašem vlasništvu i o serverima na kojem se nalazi sadržaj web stranice brine hosting provider što vam daje puno veću kontrolu i osjećaj sigurnosti.

4.     Ne koriste svi vaši korisnici Facebook

Kako bi pristupali i ciljali što veći broj korisnika tada bi trebali biti prisutni i na društvenim mrežama i na web stranici, jer ne koristi sva vaša ciljana publika samo Facebook ili isključivo posjećuje web stranice. U obzir treba uzeti širu sliku i uključiti što veću ciljanu publiku.

5.     Pozicioniranje stranice na Google-u

Kada se radi o pretraživanju poslova ili pojmova tada korisnici najčešće koriste Google tražilicu koja će izbaciti rezultate s obzirom na ključne riječi.

Ako korisnik ne zna točan naziv vaše tvrtke ili brenda, vrlo teško će vas pronaći na Facebooku. Web stranica pruža veću mogućnost optimizacije i podešavanja ključnih riječi prilikom Google pretrage. Ta optimizacija čini put korisnika do željene tvrtke puno lakšim.

Neka Facebook stranica bude samo informativna stranica za vaše kupce ili korisnike, a web stranica neka postane mjesto povrata kupaca i povezivanja s njima. Jedno ne isključuje drugo te je svakako dobro biti prisutan na što većem broju platformi kako bi ciljana publika bila što veća.

Ono što Plus Hosting može ponuditi za vas je domena (naziv web stranice) i smještaj vašeg sadržaja na našim serverima. O njima svakodnevno i bez prestanka brine tim stručnjaka kako bi se osigurala što veća dostupnost i neprekinut rad stranica. Naša korisnička podrška vam je na raspolaganju u svako doba dana kako bi problemi u radu stranice bili što prije otklonjeni, a vi bezbrižni.

Ponudu naših hosting paketa možete provjeriti na našoj stranici.

Vaš Plus Hosting

Povezani članci

Odgovori