Hosting industrija za vrijeme COVID-a
COVID-19 je utjecao na cijeli svijet i to na način da je zatvorio čovječanstvo unutar vlastitih zidova. Svijet već jako dugo nije bio toliko tih. Iako određenom tipu ljudi to i ne znači neku promjenu jer su već boravili uglavnom kod kuće, naručivali stvari online, vrijeme kratili igrajući online igre, te čak i radili od kuće, čovječanstvo je ipak sastavljeno od većine koja jako voli socijalizaciju. Zbog toga internet, web stranice i društvene online platforme postaju važnije nego ikada kao i hosting industrija.
Velik dio života i trgovinskog prometa se prebacio online. To dakako znači da se naglo povećala količina stvari koju kupujemo i naručujemo online. Čak i neke stvari koje još prije samo godinu dana ne bi niti pomislili da ćemo kupovati online.
Dakle ipak ima nekog svjetla u ovoj tami, a to svjetlo možemo zahvaliti hosting industriji jer sve te web stranice i online trgovine moraju biti negdje hostane. Hosting poslužitelji dobivaju sve više na važnosti jer je potrebno udovoljiti rastućoj potražnji zahtijeva klijenata koji velik dio svog poslovanja moraju postaviti online.
Netko bi rekao da je COVID-19 pandemija izuzetno unosna za globalno hosting tržište, no nije to tako jednostavno. Istina je malo kompliciranija od toga.
Iako na prvu stvarno izgleda da hosting kompanije nikada nisu imali toliko potražnje za svojim uslugama kao za vrijeme pandemije, povećali su se i zahtjevi postojećih klijenata za performansama servera na kojima sve to stoji.
Prilagodba za vrijeme pojačanog korištenja interneta
Velikim porastom uporabe interneta od strane kupaca, povećao se promet te opterećenje svih postojećih web trgovina. Zato je potrebno dodatno pojačati hosting infrastrukturu kako bi sve to bilo moguće podržati. Sve ono što su kupci nekada radili u trgovinama sada moraju raditi online. To uzrokuje mnogo više razgledavanja proizvoda koje online trgovine nude nego ikada prije. Mnogi ljudi koji su navikli sve dirati, isprobavati i pregledavati uživo sada to moraju online. To uzrokuje jako mnogo klikanja, vraćanja, uspoređivanja te veliko povećanje prometa na postojećim web trgovinama i servisima.
Prebaciti poslovanje online za neke nije samo značilo spašavanje nego i otvaranje novih mogućnosti koje prije toga nisu postojale. Sve to je uzrokovalo kontinuirani rast internetskih poduzeća i web stranica zbog čega pružatelji usluga hostinga imaju povećanje prihoda. Projicirani rast globalnih hosting tvrtki je takav da se očekuje da će ukupna vrijednost hosting tržišta nadmašiti 76,2 milijarde dolara do 2023.
S druge strane neki poslovi nisu toliko uspješni i ne vide svoju budućnosti niti online. Posebno se to osjeća u nekim segmentima poslovanja koji i dalje ne vide nekog uspjeha u prelasku na online poslovanje. Nemaju proizvode i usluge koje bi kupci uopće tražili online, odnosno takva je barem njihova percepcija. Kako prodaju svojih proizvoda ne mogu pokrenuti bez vlastite web stranice, hosting tvrtke uglavnom daju posebno povoljne pakete za mala poslovanja (poput Get Ready) kako bi se barem usudili isprobati takvo poslovanje s malom web trgovinom.