Razvoj softwarea i tehnološke inovacije
Živimo u vremenima koja su uzbudljiva i inovativna. Vrhunska i naizgled futuristička tehnologija nam je doslovno na dohvat ruke. Do sada manje tvrtke nisu bile opsluživane najnovijim tehnološkim trendovima od kojih su takva poduzeća mogla imati koristi. Pa pogledajmo sada neke trendove koje možemo očekivati u ovoj godini, a od kojih bi koristi mogla imati i mala i velika poduzeća. Posebno nas zanimaju razvoj softwarea i tehnološke inovacije.
Umjetna Inteligencija i marketing
Umjetna inteligencija spada u rastuće trendove razvoja softvera koji se koristi za moderne i vrlo inovativne tehnologije. To je vrlo popularno i totalno nepredvidivo područje. Zbog evolucije umjetne inteligencije, dogodile su se dramatične promjene u umjetnim neuronskim mrežama i dubokom učenju pa su predviđanja da će ova tehnologija imati veliki utjecaj na smjerove i trendove razvoja softvera u 2022. godini i dalje.
Ovo područje računalne znanosti koje se razvija, budućnost je za sve uslužne tvrtke. Ono već utječe na način na koji danas živimo i radimo. Prema istraživanju koje je u travnju 2017. proveo Salesforce, marketinški stručnjaci su rekli da očekuju poboljšanje učinkovitosti i napredak u personalizaciji tijekom sljedećih pet godina. Više od 60 posto marketinških stručnjaka također predviđa veće korištenje umjetne inteligencije. Predviđena primjena je za stvaranje dinamičnih odredišnih stranica, web stranica, programskog oglašavanja i prodaje medija.
Bihevioralne metode
To očekivanje smo gotovo kompletno dosegnuli jer umjetna inteligencija danas koristi visoku tehnologiju kako bi dala točnija predviđanja o ponašanju korisnika, podacima o korisnicima i ljudskoj psihologiji. Koristeći bihevioralne metode ciljanja, AI može locirati i pokrenuti proces njegovanja odnosa s potencijalnim klijentom. Na primjer, marketinški skup koji koristi AI algoritme mogao bi saznati da je određeni kupac koji se ponedjeljkom ujutro prijavi na LinkedIn nedavno počeo tražiti novi CRM alat. Softver tada može predložiti (ili čak stvoriti) ciljane postove! Oni će biti objavljeni u dane i vrijeme kada će ih vidjeti ciljana osoba. Primjerice onaj koji govori baš o njihovim softverskim zahtjevima i potrebama, a zatim drugi tekst s usporedbom CRM ekosustava.